3 Haziran 2015 Çarşamba

Merhaba, sonunda finaller bitti!



Bir okul yılının daha sonuna geldik. Güzel miydi eh,  hızlı mı geçti kesinlikle hayır.Devam zorunluluğu olan bir bölümde okumak gerçekten berbat ayrıca oturup ineklediğim kısımlarıda işin içine katarsak gerçekten bunaltıcı bir yıldı. En iyi kısmı ise
bitmiş olmasi.
Sakın üniversiteye kapak atınca rahatlayacaksın yalanına inanmayın! Eğer okumuş olmak için okuyorsaniz orası ayrı tabi fakat kendinizi geliştirmek ve sahip olacağınız mesleği iyi icra etmek istiyorsanız üzgünüm ama derslere girmeniz ve oturup çalışmanız gerekiyor. Biraz yorucu evet, hele ayni zamanda bir sporcuysanız bazı zamanlar inanılmaz yorucu olabiliyor. Ama tabi oturup günü gününede çalışmanız gerekmiyor. Dersleriniz bazi günler geç başlıyor yada hiç olmuyor. O günler bi anda en sevdiğiniz günler haline geliveriyor. Ayrıca üniversitede kendinizi hocaya sevdirme gibi bir kaygınızda olmuyor kafanıza göre takılabiliyorsunuz mesela bu benim çok hoşuma gidiyor. Ama tabiki hocayla tanışıp gözüne girmenizde sizin için ileride ayrı bir avantaj sağlayabilir. Belli mi olur belkide yüksek lisans yapmaya karar verirsiniz ve hocanızda size bu konuda yardımcı olur.
Finallerde bittiğine göre kendimi kitaplarıma, yarım kalan dizilerime ve uykuya verebilirim. Mutluyum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder