30 Kasım 2018 Cuma

Hiç kimse göründüğü kadar mükemmel değildir - Vampire Knight manga serisi yorumum:


  Hey Anime ve Manga severler! Size müthiş bir seriden bahsetmek istiyorum: Vampire Knight!
Daha önce izleyip hayran kaldığım bir anime serisinin mangalarını okuyorum. Animesindeki sonu beni tam tatmin etmeyince biraz araştırma yaptım ve mangadaki konunun sadece yarısında sonlandırıldığını öğrenince hemen okumaya yöneldim elbette.
 
 Gündüz ve gece eğitim verilen bir kolejde büyük gizemler dönmektedir. Gündüz sınıfı normal öğrencilerden oluşurken Gece sınıfındakiler oldukça yakışıklı, çekici ve başarılı öğrencilerden oluşmaktadır. Ancak bu kadar mükemmel olmalarının altında
büyük kanlı bir gizem yatıyor; hepsi kana susamış birer vampir. Bu iki sınıf arasında dengeyi kurmak ve gündüz sınıfını korumak için iki yetenekli sınıf başkanımız var. Biri Yuki Cross, çok küçük yaşta kimsenin olmadığı fırtınalı bir yerde gece sınıfından saf kan vampir Kaname tarafından kurtarıldı. Diğeri de Zero Kiryu, vampir avcısı olan ailesi, vampirler tarafından katledilen gizemli yakışıklımız.

  Vampirler ile barış içinde yaşama amacıyla kurulan bu kolejde gizemli ve korkutucu olaylar birbirini kovalıyor. Herkes gardını alsın çünkü hiç kimse görüldüğü kadar mükemmel değildir!

  Serinin 12. mangasını okuyorum ve her akşam neredeyse birini bitirip diğerine atlıyorum. Bu nasıl heyecanlı bir seri böyle! Manga severler mutlaka okumalısınız! Bu arada ben kesinlikle #TeamZero diyorum üzgünüm Kaname :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder