27 Eylül 2015 Pazar

Eksik Parça kitap yorumum: Bu seriyi bitirmediğim sürece bir parçam hep eksik kalacak tanrım harikaydı!

 
  Bir gün uyandığınızda hayatınızdan bir kaç günün eksik olduğunu düşünün. O günlere dair hiç bir şey hatırlayamadığınızı ve o hatırlayamadığınız günlerde korkunç bir kaza yaşandığını. Tüm arkadaşlarınızı yitirdiğinizi.. Üstüne birde yaşanan kazada mücizevi bir şekilde tek hayatta kalanın siz olduğunuzu düşünün...

  Mara yaşadığı olaylardan sonra ailesiyle birlikte taşınmak zorunda kaldı. Gezdiği doktorlar tarafından ona konan teşhis şuydu: Travma Sonrası Stres bozukluğu >>TSSB
Ama o kendisinde çok daha fazlasının olduğunu hissediyordu. Kaybettiği arkadaşlarını etrafında gördüğünü hissediyordu. Hatırlayamadığı anıları onu delirtmeye başlıyordu. Gardiyan gibi bir annesi, gökten düşen melek misali bir abisi (Daniel ki o da kitaptaki favori karakterlerimden biridir), çok zorlu davalara bakan avukat bir babası ve borsa-ekonomi gibi değişik ilgi alanları olan küçük bir kardeşi vardı.Yeni okuluna başladığında ise sadece bir arkadaş edinebilmişti. Oda kendisi gibi tuhaf kabul edilen ama benim çok sevdiğim bir karakter olan Jamie'ydi.  Ayrıca okulun en yakışıklı ve gizemli çocuğu, onu tanıyormuş gibi davranıyordu ve Mara ondan uzak durmaya çalışsada onun gülümsemesinden kendini alamıyordu. Klişe bir hikaye gibi duruyor değil mi? Buna aldanmayın, kitabın yazarı Michelle Hodkin benzerleri milyon kez yazılmış bir hikayeden çok farklı ve mükemmel bir yapıt çıkarmayı başarmış bana kalırsa. Kitap benim Favoriler listeme adını yazdırdı. İkinci kitabı biran önce okumak istiyordum hatta kaç kere satın almanın kıyısından döndüm. Fakat okuduğum yorumlara göre 3. kitap çıkmadan kendime işkence etmemem gerektiğine karar verdim.


Kitabın ilk sayfasında Mara Dyer'ın yazmış olduğu bir mektup ile karşılaşıyoruz. Siz okuyunca ne düşüneceksiniz bilmiyorum ama bu mektup benim için bir çok duvarı kırdı. En son kitabı bitirince eminim ki sizde dönüp mektuba tekrar bir göz atmak isteyeceksiniz. 

  Kitap hakkında çok fazla bilgi vermediğimin farkındayım çünkü bu kitabı ağzımdan spoiler çıkmadan anlatabilmem biraz zor bu nedenle fantastik kitap okumayı sevenler size sesleniyorum: Hala ne bekliyorsunuz? Bu muhteşem ötesi kitabı alın ve hemen okuyun pişman olmayacaksınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder